چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید؟

ما می دانیم که تصمیم گیری در مورد دستگیره های درهای داخلی جدید می تواند دشوار باشد، بنابراین ابتدا با ارزیابی سبک کلی خانه خود شروع کنید. اگر خانه شما سنتی است باید ...

10/04/2022 12:08:45 +03:30

هنگامی که سبک داخلی خود را در نظر می گیرید، اغلب می توانید دستگیره در را نادیده بگیرید. با این حال، باید به این نکته توجه کنیم که چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید تا فضای داخلی خود را بهبود بخشید و در عین حال عملکرد و امنیت ضروری را به خانه خود اضافه کنید.

درها در خانه شما کاملا کاربردی و ضروری هستند که هم به عنوان یک تقسیم کننده و هم به عنوان یک نقطه دسترسی بین اتاق ها عمل می کنند. اکثر املاک دارای درهای داخلی و خارجی زیادی هستند که به تجهیزات صحیح نیاز دارند. به عنوان مثال، یک خانه مدرن معمولی ممکن است تا 18 درب داخلی داشته باشد، در حالی که املاک سنتی یا قدیمی ممکن است شامل درب های بیشتری باشد.

درب‌ها بدون یراق آلات مناسب کامل نمی‌شوند و انتخاب تجهیزات شما می‌تواند ظاهری ظریف و در عین حال برجسته به آن اضافه کند. علاوه بر این، یراق آلات درب به ترکیب یکپارچه طراحی داخلی شما از اتاقی به اتاق دیگر کمک می کند.

رشد محبوبیت طراحی داخلی، دامنه طرح ها و سبک ها ی دستگیره درهای موجود در بازار را افزایش داده است. با گزینه های مختلف از سبک های مدرن و معاصر گرفته تا سبک های سنتی ، دستگیره های درهای زیادی برای مطابقت با هر دکوراسیون داخلی وجود دارد.

اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید می‌تواند دشوار باشد. با بسیاری از گزینه های موجود، تصمیم گیری برای انتخاب سبک دکوراسیون خود می تواند چالش برانگیز باشد. پس از کجا شروع کنیم؟

در اینجا، کارشناسان ما تمام خصوصیات فعلی یراق آلات درب را بررسی می کنند و اطلاعات فنی ضروری را در مورد انتخاب بهترین دستگیره درهای داخلی برای خانه شما برای تکمیل هر فضای داخلی ارائه می دهند.


یراق آلات تولیدی کلون

انتخاب یراق آلات درب منزل

به احتمال زیاد شما می خواهید یک سبک یکنواخت را در سراسر خانه خود بگنجانید، مانند هر کار دیگر در طراحی داخلی. شما می توانید با انتخاب یک طرح درب یکسان در سراسر خانه خود به این امر دست یابید. بنابراین، شاید اولین قدم برای انتخاب یراق آلات درب ایده‌آل شما، ارزیابی ملک، تصمیم‌گیری در مورد محل نصب تجهیزات جدید و انتخاب طراحی مدرن‌تر یا سنتی‌تر باشد.

هنگام انتخاب سخت افزار جدید درب، عوامل تعیین کننده زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، چه سبک تجهیزات با درب شما مطابقت دارد، چه نوع سخت افزاری را باید انتخاب کنید و در چه اتاق هایی آن را نصب خواهید کرد.

سبک خانه خود را در نظر بگیرید

ما می دانیم که تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید می تواند دشوار باشد، بنابراین ابتدا با ارزیابی سبک کلی خانه خود شروع کنید.

اگر خانه شما سبک سنتی داشته باشد، یا شاید یک ملک وسیع باشد، انتخاب دسته های زاویه دار نوآورانه غیرعادی به نظر می رسد و نامناسب به نظر می رسد .

به همین ترتیب، انتخاب یک دستگیره کلاسیک و عتیقه برای درهای خود، فضای داخلی بدون درز مدرن خانه شما را مختل می کند. در اینجا ما شما را از طریق برخی از طرح‌های دستگیره در موجود راهنمایی می‌کنیم تا ایده روشن‌تری در مورد سبک انتخابی به شما ارائه دهیم.

دستگیره نوین

دستگیره‌های درب مدرن ما با خطوط تمیز برجسته، منحنی‌های معاصر و اشکال هندسی بسیار چشمگیر هستند. دستگیره‌های مدرن ما که اغلب از نظر طراحی کم‌نظیر هستند، برای ویژگی‌هایی که از سادگی الهام گرفته‌اند، بهترین گزینه هستند.

 دستگیره‌های درب مدرن ظاهری آرام دارند و در دسترس بودن آن‌ها در رنگ‌های خنثی مانند کرومی، تنها بر ظاهر بی‌معنی آن‌ها تأکید می‌کند.

افزودن ایده آل به فضای داخلی مدرن و امروزی، انتخاب دستگیره درب مدرن ویژگی چشم نوازی را به درگاه های شما اضافه می کند.


یک دستگیره نوین  اهرمی روزت برند کلون

دستگیره کلاسیک دستگیره‌های درب سنتی ما یک روش فوق‌العاده برای گنجاندن جزئیات کلاسیک در خانه شما است و بهترین ایده برای افزودن جزئیات به خانه‌های کلاسیک، وسیع یا فضای داخلی قدیمی است.

در روکش‌های مختلف موجود است، جفت کردن دستگیره‌های درب سنتی با روکش‌های فلزی گرم‌تر و قدیمی‌تر، جذابیت و زیبایی بیشتری به خانه شما می‌دهد.


یک دستگیره کلاسیک  اهرمی تولید برند کلون

به دستگیره در توپی یا دستگیره دراهرمی نیاز دارید؟

شاید مهم ترین تصمیمی که باید گرفته شود در مورد اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید، تصمیم گیری در مورد انتخاب دستگیره گرد یا دستگیره اهرمی باشد. سبک‌های زیادی برای هر دو موجود است، از سبک‌های کلاسیک، سنتی گرفته تا طرح‌های برجسته‌تر و معاصر.

دستگیره گرد (توپی)

ایده آل وبی‌انتهاترین انتخاب برای ظاهر محتاطانه تر و همچنان یک انتخاب محبوب برای خصوصیات قدیمی است . در مورد اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید لازم نیست فقط به ویژگی های دوره یا طرح های کلاسیک محدود شوند. آنها می توانند در اتاق هایی با طراحی معاصر فوق العاده به نظر برسند.


دستگیره گرد برند کلون

دستگیره اهرمی

یک انتخاب مدرن تر، دستگیره درها از اوایل دهه 1800 مورد استفاده قرار گرفته است. با اضافه شدن اهرم، کارکردن دستگیره درب ها اغلب آسان تر است: اهرم چسبندگی بهتری را فراهم می کند که برای استفاده هر فردی ایده آل است، به ویژه کسانی که محدودیت های حرکتی دارند.

به طور مشابه، در مورد اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید از سبک‌ها، رنگ‌ها و پوشش‌های مختلف موجود هستند که بدون در نظر گرفتن ترجیحات دکوراسیون شما، انتخابی عالی را ارائه می‌دهند.

در نهایت، تصمیم نهایی در مورد اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید به ترجیح شخصی و انتخاب سبک بستگی دارد.

طراحی های محبوب دستگیره در

دسته اهرمی پلاک دار

 یک طراحی کلاسیک، دستگیره اهرمی پلاک دار ، طرح های طراحی سنتی را به طرز خارق العاده ای تکمیل می کند. دستگیره های اهرمی پلاک دار و بدون سوراخ کلید و با سوراخ کلید، سرویسی و سوئیچی با مجموعه ای از طرح ها برای مطابقت با تمام فضاهای داخلی و اتاق ها، از جمله درهای کمد، در دسترس هستند. علاوه بر این، پلاک امروزی آنها هر گونه پیچ و مکانیزمی را برای ارائه یک ظاهر شیک و براق پنهان می کند.

این دسته ها پلاک ها از نظر اندازه متفاوت است و آنها را به گزینه ای ایده آل و همه کاره برای هر سبکی تبدیل می کند.

برای انتخاب یک ست دستگیره پلاک اهرمی زیبا برند کلون کلیک کنید

یک نمومه دستگیره اهرمی پلاک دار طلایی برند کلون

دسته اهرمی روزت

 دستگیره درب روزت با طراحی ساده و شیک، مناسب تمامی خواص است. " رز " اصطلاحی است که برای توصیف پلاک دسته استفاده می شود و می تواند شکل سنتی گرد یا مربع باشد. روزت اجازه می دهد تا پیچ ها و یراق آلات را برای پوشش مجلل و براقی که هم سطح درب قرار می گیرد، پنهان کند.

دستگیره روزت یک دستگیره درب ایده آل برای استفاده در درب های داخلی است. در صورت نیاز، می توانید دستگیره روزت را با ترکیبی از قفل، سوئیچی و چفت بسته به اتاق و نیازهای آن ترکیب کنید.

برای انتخاب یک ست دستگیره رزت اهرمی زیبا برند کلون کلیک کنید

 دستگیره اهرمی روزت برند کلون با طراحی مدرن

بهترین انتخاب چیست ؟

هنگامی که تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید به پایان رسید، تصمیم بعدی این است که بهترین دستگیره را انتخاب کنید.

مات (satin)

آخرین روند در تکمیل تجهیزات درب انتخاب یراق آلات مات(satin) است.

 طراحی لطیف روکش اثر انگشت و لکه را نشان نمی دهند. در نتیجه نگهداری آنها بسیار آسان است و در صورت لزوم فقط نیاز به پاک کردن با یک پارچه وجود دارد . در نتیجه، روکش‌های مات (satin) سبکی بسیار محبوب و متداول در خانه‌های پرجمعیت هستند، جایی که سبک با قابلیت سرویس‌دهی مطابقت دارد.

یک دستگیره اهرمی روزت مات تولید کلون

مشکی مات (black mat)

رنگ مشکی مات تجهیزات درب ثابت شده است که یک روکش فوق العاده محبوب است. در نتیجه، بسیاری از صاحبان خانه و طراحان داخلی، جزئیات مشکی مات معاصر را روی لوازم خانگی، یراق آلات و دکوراسیون خانه خود انتخاب می کنند.

افزودن یک عنصر لوکس به فضای داخلی مدرن، جسارت افزودن یراق آلات مشکی، بیانیه ای قدرتمند را اضافه می کند، به خصوص زمانی که با چوب طبیعی یا درهای رنگ شده خنثی در تضاد باشد.


یک دستگیره اهرمی روزت مشکی مات از کلون

کروم (chrome)

طراحی جاودانه، رنگ خنک و خنثی روکش کرومی به طور یکپارچه با سایر وسایل خانه ترکیب می شود.

آنها اغلب به دلیل سبک مینیمالیستی و تأثیر چشمگیرشان، یک سبک مدرن تر در نظر گرفته می شوند. با این حال، طیف گسترده ای از دستگیره های کرومی ما برای هر دو فضای داخلی سنتی و مدرن مناسب است. گنجاندن دستگیره‌های کرومی در سرتاسر خانه شما ظاهری متمایز و یکنواخت می‌دهد.


یک دستگیره اهرمی روزت کروم برند کلون


سایر سبک های محبوب عبارتند از:

  • طلایی Gold
  • نسکافه ای  Coffee
  • زیتونی Olive
  • خاکستری Gray

با وجود روکش های بسیار زیاد، مطمئناً می توانید دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید.

آیا نیاز به نصب قفل دارید؟

گاهی اوقات تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید به عنوان خرید جداگانه تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای درب خود به قفل نیاز دارید یا خیر، تصمیم نسبتاً آسانی است .

به احتمال زیاد، شما می خواهید امنیت بالاتری را برای وسایل خود تضمین کنید و حریم خصوصی را برای اتاق های خاص فراهم کنید. به عنوان مثال، حمام شما و هر دری که از گاراژ یا اتاق های ابزار به داخل خانه منتهی می شود باید قفل شود.

با این حال، اکثر اتاق‌هایی که دستگیره‌های در را در آن قرار می‌دهید، نیازی به قفل ندارند. به عنوان مثال، درهایی که به اتاق نشیمن، اتاق خواب کودکان یا آشپزخانه شما منتهی می شوند، برای ایمنی عمومی خانه شما نباید نیاز به قفل داشته باشند.

انواع مختلف درها به انواع مختلفی از قفل نیاز دارند.


قفل های تولیدی برند کلون شامل قفل پهن و قفل ضدسرقت

قفل درب سرویس بهداشتی

ما تمام دستگیره های حمام خود را با قفل های مخصوص سرویسی عرضه می کنیم. با این حال، شما باید یک قفل حمام بخرید و آن را در درب نصب کنید.

مزیت استفاده از قفل سرویسی برای حمام این است که در حمام حفظ حریم خصوصی را فراهم می کند. در صورت گیر کردن قفل یا گرفتار شدن شخصی، استفاده از قفل سرویسی امکان دسترسی به حمام را فراهم می کند. در این صورت می توانید قفل را به راحتی از بیرون اتاق باز کنید.


یک دستگیره اهرمی روزت مشکی طلایی با قفل سوئیچی برند کلون

درب های داخلی

برای درهای داخلی، صرف نظر از اینکه دستگیره های اهرمی پلاک دار ، یک اهرمی روزت یا یک دستگیره گرد خریداری می کنید، می توانید قفلی را برای دسترسی با یک کلید نصب کنید. 

برای سطح بالاتری از امنیت، قفل سه یا پنج اهرمی را انتخاب کنید، که در آن قفل پنج اهرمی محافظت عالی تری نسبت به سه اهرم ارائه می دهد. ایده آل برای قفل کردن درهای داخلی، این قفل ها امنیت و حریم خصوصی را در اتاق ها در صورت نیاز فراهم می کند.

درب های خارجی

 برای درهای خارجی، برای اهداف امنیتی به سطح امنیتی بیشتری نیاز دارید. خواه درب جلویی، پشتی یا جانبی شما باشد که به دنبال نصب قفل در آن هستید، انتخاب یک قفل قوی تر و قابل اعتماد بسیار مهم است.

یک گزینه محبوب برای درب های جلو، نصب قفل سیلندری نیاز شما را فراهم می کند. قفل‌های سیلندری دارای درجه آتش سوزی دارای پین‌های فولادی سخت ‌شده برای جلوگیری از هر گونه دستکاری هستند.

آیا به یراق آلات درب ورودی نیاز دارید؟

شاید این دستگیره های بیرونی شما است که می خواهید تغییر دهید.

 دستگیره‌های درهای بیرونی جلوه‌ای ماندگار بر خانه‌تان می‌گذارند و جلوه‌ای ماندگار به ملک شما می‌دهند. شما باید برای درب ورودی خود یک دستگیره مقاوم بخرید تا مطمئن شوید که ملک شما ایمن باقی می ماند و مجبور نیستید به طور مداوم دستگیره های جدید بخرید.

برای انتخاب یک ست دستگیره درب ورودی زیبا برند کلون کلیک کنید

نمونه دستگیره  درب ورودی برند کلون


با اهمیت مضاعف حفظ امنیت خانه، باید مدل صحیح را انتخاب کنید. سه عامل برای در نظر گرفتن وجود دارد:

  • نوع درب شما
  • سبک دسته
  •  نوع قفل مورد نیاز شما

نوع درب

هر درب طراحی متفاوتی دارد. بنابراین، اولین قدم برای تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید ، تعیین ضخامت درب است. ضخامت درها متغیر است و این اندازه گیری برای خرید دستگیره مناسب ضروری است.

بعد، شما باید پشتی را اندازه بگیرید.

 به عنوان مثال، پشتی یک در، فاصله از لبه درب تا نقطه مرکزی سوراخ کلید یا سوراخ دوک است. اکنون اندازه گیری های مورد نیاز خود را دارید. شما می توانید در انتخاب دسته خود تصمیم گیری کنید.

سبک دسته

ابتدا، در مورد طراحی دسته ای که می خواهید انتخاب کنید، تصمیم بگیرید که آیا اهرمی پلاک دار، اهرمی روزت یا یکی از بسیاری از سبک های موجود دیگرباشد.

فراموش نکنید که معماری بیرونی خود را هنگام تصمیم گیری در مورد طراحی خود در نظر بگیرید.

همچنین ممکن است ارزش آن را داشته باشد که دستگیره های بیرونی خود را با وسایلی که در بیرون خانه خود دارید هماهنگ کنید. این ممکن است شامل وسایل روشنایی، صندوق نامه، یا کوبنده درب باشد.

نوع قفل

برای درهای خارجی، هرچه قفل قوی تر باشد، بهتر است. اعم از قفل پهن یا قفل سیلندری، امکان اضافه کردن محافظ برای اهداف تزئینی نیز وجود دارد. اضافه کردن یک محاقظ به محافظت از قفل شما در برابر عناصر کمک می کند و ظاهر بیرونی شما را تکمیل می کند.

برای داخل درهای خارجی خود، برای امنیت بیشتر، یک قفل شب اضافه کنید. قفل شب به درب اجازه می دهد تا بدون استفاده از کلید از داخل قفل بماند.

قفل کتابی برند کلون به همراه کلید


نتیجه

ساختن خانه یک تجربه هیجان انگیز و ارزشمند است. ما می دانیم که وقتی در یک ملک عالی مستقر می شوید، یکی از مراحل بعدی تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید که سبک طراحی داخلی شما را تکمیل می کند. 

چه به دنبال چیزی ساده و چه جسورانه باشید، کارشناسان ما می توانند هر مرحله از این فرآیند شما را راهنمایی کنند. با خواندن این مقاله، امیدواریم که اکنون برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد اینکه چه سبک دستگیره ای در خانه شما بیشتر کاربرد دارد، آماده شده باشید.

اگر امروز برای انتخاب یک ست دستگیره درب داخلی زیبا به کمک نیاز دارید، لطفا به صورت آنلاین یا تلفنی با ما تماس بگیرید. کارکنان آگاه ما خوشحال خواهند شد که هر گونه سوال در مورد اینکه کدام نوع دستگیره برای نیازهای شما بهترین کار را انجام می دهد، به شما کمک کنند.

klun

شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یراق آلات کشور، با تولید بیش از 800 نوع محصول مطابق با استانداردها و گواهینامه‌های بین‌المللی شامل انواع دستگیره درب، قفل‌های متنوع و یراق آلات مورد نیاز مشتریان گرامی بنام ایران عزیز و با بکارگیری نیرو در سطوح مختلف تخصصی به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم افتخار دارد که نقش قابل توجهی در کار آفرینی و خودکفایی صنعت کشورایفا نماید.

تلفن های تماس

افتخارات ما